Κυριακή, 15 Φεβρουαρίου 2009


ΠΕΙΤΕ ΤΑ Κα. ΤΣΟΛΚΑ ΜΟΥ!


Διαβαζα τη στηλη της Κας. Τσολκα, στο ενθετο του Ελευθερου Τυπου της Κυριακης και παρα πολυ χαρηκα! Πανω που νομιζα οτι ημουν η μονη παραξενη της χωρας ερχεται το αρθρο για την παρασταση του Αθεριδη "Απο μακρια" να με δικαιωσει! Ευχαριστω!
Η αληθεια ειναι πως την παρασταση δεν την εχω δει, ουτε και εχω σκοπο να παω... Εχω βαρεθει να βλεπω επι χρονια τους ιδιους και τους ιδιους ηθοποιους σε κλικες να παιζουν τον ιδιο ρολο! Οταν ειδα το "Απο ερωτα" (το πρωτο θεατρικο του Αθεριδη ο οποιος απο τοτε ομως επαιζε πακετο με την Καρυδη) μου αρεσε παρα πολυ, ηταν ενα εργο πρωτοτυπο και γλυκοπικρο. Στη "Μελισσα τον Αυγουστο" δεν συνεβη το ιδιο. Γελασα ναι, αλλα γελασα με μετρο και δυο ωρες μετα απο την εξοδο μου απο το θεατρο δεν θυμομουν τιποτα! Ουτε ευχαριστηθηκα παρασταση... Δεν ειχε κατι να πει... Απο τοτε ομως το πραγμα εχει αρχισει να χειροτερευει πολυ! Για να μην σχολιασω τα κρυα "δηθεν" αστεια με τα οποια το κοινο ξεκαρδιζεται χωρις να τα εχει βρει αστεια, μονο και μονο επειδη πηγε να δει κωμωδια του Αθεριδη και αρα πρεπει να γελασει! Και η Καρυδη τωρα... μια χαρα ηθοποιος ειναι, το εχει και το εχει αποδειξει κιολας! Γιατι κοπελα μου κανεις το ιδιο και το ιδιο??? Εκανε μια επιτυχια με τον Αθεριδη και το εχει παρει σβαρνα τωρα, δεν ξεκολλαει! Εκανε επιτυχια με τον Καπουτζιδη, αντε κολλησε και με τον Καπουτζιδη και ολο το υπολοιπο Παρα πεντε-πακετο! Χανει ετσι, γιατι δεν το βλεπει??? Εγω το προτιμουσα οταν την εβλεπα στα βαρια δραματα της Παπαοικονομου και στους Κοκκινους Κυκλους αλλα στο θεατρο ητανε σε μαυρες κωμωδιες του Μποϊλ με τον Παπακαλιατη ή με τον Κατσουλη! Εβλεπες μια καποια γκαμα! Τωρα? Τι?
Βεβαια... η Κα. Τσολκα για αλλο λογο το εθαψε! Δεν της αρεσε η παρασταση. Αλλα δεν με πειραζει! Αρκει που καποιος βγηκε και τα ειπε! Και ειπε οτι πρεπει και να στραφουμε στα εργα των νεων! Αντι να γραφει ο Αθεριδης οτι του κατεβει στο κεφαλι και τα θεατρα να τ`ανεβαζουνε κιολας! Ξανα Ευχαριστω! Θα σας ξαναδιαβασω κα. Τσολκα μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου